HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerler tarafından yapılan anons : " Halka müdahale devam ederse polise müdahale başlayacaktır. "
Asker asla böyle birşey yapmaz, yapmamalıdırda zaten.

Şuan asker yeteri kadar kendini ülkeye tekrar sevdirdi. Bu imajını bozmamalı.