Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birilerinin provake ettigi bu olaya cok guzel alet oluyorsunuz..

cok guzel bole devam edin cok guzel reklam ediyorsunuz Turkiyeyi diger milletlere afferim..


madem bu kadar yesil sevdalisiydiniz yilbasinda nerdeydiniz hadi onuda gectim asagida bir foto paylasicam izmirden iyi bakin nerdeydiniz ?

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...01682661_n.jpg
Türkiye değil hükümeti rezil oluyor.Olsun da.Yarın daha büyük olaylar olacak.Şuan bu hükümet bu olayları tırnaklarını yiye yiye korka izliyormu? Tam 9000 polis Gezi parkını şuan insanlardan koruyamadı dimi? Şuan Gezi Parkını insanlar ele geçirdi.Polis geri çekiliyor.Hah işte bu korku zaten hükümete yeter.Bak gör yarın daha fazlası olacak.