Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar, bugün ankara inanılmaz derece güzeldi. Yok böyle birşey, bu dinamiği ilk defa gördüm.
Yüksel caddesi, konur karanfilde 00.30 a kadar kalabildim hala çatışmalar sürüyordu, herkes gördü polisin vahşetini ve anladılar kimin ne olduğunu, yarın ankara bir başka güzel olacak eminim..
Yarın saat 16.00 da güvenparkta toplanıyoruz. Gelin, dostunuzla arkadaşınızla gelin.