Otu b.ku gösteren kanallar hani nerde neden yayınlamıyor olanları... isviçre kanallarından seyredilebiliyormuş. Para babalarının kanalları bu olayı reklam amaçlı olsa dahi yayınlasa ona bile razıydık ama nerdeeeeee... Korku devleti oluşturulmuş bir kere, aynı zamanda hükümetle çıkar ilişkisi içindeler. Yayınlayamazlar, ya vergi memurları tepelerine biner ya da ergenekondan içeri girerler...yazık memleketimize , lanet olsun bu hükümete