VasfiVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen 50 euro ukash istedi kesin dolandirici dedim bastim tekmeyi .D
Yahu kendime değil bir arkadasa anlaştık, dedim dolandirabilir dedi ki 250 çok para değil, ona da mahçup oldum çok...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:26:40 -->-> Daha önceki mesaj 14:25:12 --

The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olurmu hiç senın mesjıa gördükten sonra sneın için hesabı alacaktım kurnaz yemedi önce hespa sonra ödeme yedım yemedi.Yoks ahesabı alıp verecektim sana kardeşim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:25:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:33 --


senıdemı dolandırdı kardeşim hay maşllah bilgileri nedir bana iletirmisiniz
Eyvallah üstadım ne diyelim geçmiş olsun...