aynen 50 euro ukash istedi kesin dolandirici dedim bastim tekmeyi .D
Yahu kendime değil bir arkadasa anlaştık, dedim dolandirabilir dedi ki 250 çok para değil, ona da mahçup oldum çok...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:26:40 -->-> Daha önceki mesaj 14:25:12 --
olurmu hiç senın mesjıa gördükten sonra sneın için hesabı alacaktım kurnaz yemedi önce hespa sonra ödeme yedım yemedi.Yoks ahesabı alıp verecektim sana kardeşim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:25:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:33 --
senıdemı dolandırdı kardeşim hay maşllah bilgileri nedir bana iletirmisiniz
Eyvallah üstadım ne diyelim geçmiş olsun...