Bence git beyazıddan al. Neli seviyorsan tütünüde alırsın mesela ben elma nakla içiyorum onun haricinde hiç bir şeyi bulaştırmam. Yoksa tadı bozuluyor. Marpuca isimde yazdırırsın güzel bişey almış olursun bence.
Dediğiniz gibi beyazıtta da çok uygun fiyatlar mevcuttur.