Konu
vbulltein forum lazım
30-05-2013, 22:26:19
#3
Linux
iyisite.NET
Lisans düşünüyorsanız ve aklınızda komik bir rakam yoksa elimdeki lisansı devredip kurulumuna kadar ben yapabilirim.