WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlar güzel

anakart + ekran kartı + güç kaynağı + ram + hdd = bilgisayar (+ görüntü için monitör )

bunlar o bilgisayarı açacaktır
hocam monitör kolay

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:49:35 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:30 --

The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kasa snaırım hgüç kaynağı var.

bunlar yetecektir.Onboard olarak kullanırsın ekranı tmmdır kullanmam diyorsanda + ekran kartı almalısın
küç kaynağı var önceki bilgisayarımdaki anakartı sökemedim çalışıyormuda onuda bilmiyorum elimdeki parçaları götürüceğim test ettireceğim pc ciye.