Konu
Abicim bu kodu nereye ekliyoruz (:
30-05-2013, 18:46:39
#10
depresanz
neden ekleyemedin ki? sorun mu çıkartıyor beyaz sayfa hatasımı veriyor konu içi?
content değişkeninden sonra biryere ekleyebilirsin