Konu
Abicim bu kodu nereye ekliyoruz (:
30-05-2013, 18:44:52
#9
SouL
muhatapx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<!-- END MAIN -->
burayı dene
)
Sağ üst köşede çıktı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:44:52 -->-> Daha önceki mesaj 18:41:20 --
Hallettim çok teşekkür ederim