Konu
Resim nokta NET
30-05-2013, 12:58:49
#15
abcgrup
ben balkona çıkıyorum. hakkınızı helal edin.
şaka bir yana süper domain ama profesyonel bir kullanım ile iyi bir marka çıkaracağınızı umuyorum. Hayırlı olsun