extazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben olayı tam olarak anlıyamadım sen adamın profil resmini kullandıgın için mi verecekmiş ?
Yok hocam şöyle özetlıyeyım.

Ben google görsellerde bi isim sallayıp bi resim buldum ve bunu GOOGLE PROFİL Resmi yaptım. Bunu yapma nedenım ıse kendımı koymak ıstemememden ötürü.

Aldığım resim bıldıgınız vesikalık bir resim ve koydugum proıfılde hiç bir paylaşım hiçbir şey bulunmuyor, hepsi bu.

Kişi şimdi bana geldi ekran goruntulerı var dıyor mahkemeye verıcem dıyor.

Tabiki bende hemen girip sildim.