Arkadaşlar sormak istediğim birşey var.

Google'da bazı sitelerde bildiğiniz üzere google profil resmi çıkıyor.

Bende internetten bulduğum bir resmi koydum, o kişi bana ulaştı biraz önce fakat resim normal bi profil resmi vesikalık şeklinde + olarak kötü vs.. gibi hiç birşey yazmıyor resmin bulunduğu profilde.

Kişi öğretmenmiş ve mahkemeye verecğini tazminat alacağını söyledi elimde ekran görüntüleri mevcut diyor.

Sizce ne olur ne biter ? Sadece Google Profil resmi yapıldı hepsi bu.