konuyla ilgili olmadığı için hızlıca kapatmak istiyorum. kuranda yaratıcıların en hayırlısı allahtır yazar. kuran indiği dönemden beri "yaratmak" kelimesi resim çizenler için de kullanılıyordu, allah içinde.
konuyu tartışmaya çevirmezsek sevinirim. tartışmaya dönerse moderatörden gereğini arz ederim