insanlar kökünü unutmuşlar ne yazıkki.

varsa yoksa osmanlı
İnsanların Atatürkle Alparslana duyduğu sevgi ve saygı bir mi? hayır..
Çünkü yakın tarih daha çok akılda kalır her zaman.. yakın tarih daha belirgindir.. kötü anılarla da iyi anılarla da..
Yavuz Sultan Selim ismine gelirsek, kimin adı verilse birşeyler bahane olarak verilecekti.. İlla muhalefet, illa karşıt görüş belirtmek için insanlar konuşur..
Yok Yavuz alevi kesiti, kürtlere beddua etti, araplardan hilafeti aldı vs.. Diğer ırkların bahanesi?