Benim anlatamadığım nokta, İstanbul'a 3 tane de köprü bu gidişle yetmeyecek. 30 tane yapsan ne fayda?

Çözüm köprü yapmak değil. Çözüm toplu taşımaya özendirmek insanları. Alın resmi rapor, ABD'de 1 yılda kişisel araç yerine toplu taşımayı kullanan kişinin cebinde kalan para "$9,515" ki orada benzin daha ucuz. Türkiye'de bu rakam daha fazla çıkar muhtemelen.

Belirle noktaları, koy oraya toplu taşıma araçlarını. Paşa paşa kullansın insanlar onları. Çoğu ülkede tramvay ıvır zıvır ücretsiz. Adamlar salak mı bunu ücretsiz kullandırıyor vatandaşına?

Bir ağacın yetişmesi kaç sene sürüyor? Öyle çat diye 2 milyon ağacı köprü yapıyoruz, 600 küsür bin ağacı havaalanı yapıyoruz diye kes gitsin. Var mı böyle mantık? Bunu sorgulayın, bunu anlamaya çalışın. Ben trafiğin çözülmesine karşı değilim. Bunun onlarca farklı yolu var, betonu dik al sana çözüm diye dayatmak saçmalık.

Çin'in milyarlık nüfusu var, adamların parklarına, ormanlarına, yeşil alanlarına bakın. İstanbul iyi yönetilemiyor, bunu görmek için şehir planlama uzmanı olmanıza gerek yok. Parkları, bahçeleri, ormanları yıkan, kesen yerine yenisini getiremeyenden yönetici olmaz.