Arkadaşım ben Dogaya zarar vermiyorum, Üstüne Agaç ekiyoruz vs, Sanmıyorum burda pek kimsenin agaç ektigini herkes konuşuyor bişeyler, Fakat Trafik Sorunuda Ortada ben toplu taşımayayı kullanıyorum,Aracı ayda 2-3 Kez kullanıyorum, Fakat Çevremde görüyorum adamlar bogazına kadar borca batmış hala araç alıyor,Bu Adam Trafige çıktıgında agaç felan önemsemez önünün açık olmasına bakacaktır, Ben ayda 2 kez trafige çıkıp yada sabahları toplu taşımaya binip gidecegim yere 4 saatte gidiyorsam bu iş degişir,
Günde 6 saat min trafikte kalıyorum, Metrobüsde Olmasa zaten evi felan bulamayız.