Hangi isim verilse tepki gösterilecekti. Atatürk konulsa seçim yatırımıııı diye naralar atılacak Atatürk kullanılıyor denilecekti... Mimar Sinan ismi ise yaptıgı işe saygıdan dolayı konulmamalıydı. Açıkçası ben Kanuni isterdim ama şu malum dizi!!!!