Bir Şeyler Gidecek bir şeyler gelecekki gelişebilelim, İstanbulda yaşayan trafigi bilir,
Herkes işine geldigi gibi konuşmaya bayılır trafige çıkınca nerde bu devlet ?
Agaç Kesilince , Yazıklar olsun Agaç Kesiyorlar Vs,
Ben bu tip Projeleri destekliyorum şahsen..
Çözüm bu mudur? Çözüm bulmak için oturup kafa patlatılacağına, doğaya zarar vermeden veya en az zararı vererek nasıl iş yaparız diye düşünmeden, nasıl telafi edileceğini anlatmadan paldır küldür iş yapmak mıdır yöneticilik?
Gelişme hususunu siz çok yanlış anlamışsınız. Sizden 2-3 nesil sonrası gölgesinde duracak ağaç bulamadığında da köprü altına mı git diyeceksiniz?