Mimar Sinan ismi sanki cuk otururdu yeni köprü ismi olarak. Atatürk Köprüsü de güzel olurdu. Tabi bizim dediğimiz olacak değil elbet biz kimiz ki halkız sonuçta , hayırlı olsun demek düşer bize...