sevgili arkadaşım futbol konusundaki yorumlarını görüyorum ve objektif olduğun için takdir ediyorum ancak siyasi konularda aynı olgunluğu göremiyorum. katlettiği kişi sayısı belki mübalağa olabilir ancak alevileri katlettiği su götürmez bir gerçek. şah ismail sunnilerin yavuz sultan selim alevilerin başlarını vurdurmuştur. hayır bu adamlar vezirlerini,kardeşlerini,annelerini gözlerini kırpmadan astırıyor,boğduruyor. bu adamlarda sanki melekte yazılanlara şaşırıp arkadaşa osmanlı düşmanı diye iftira atıyorsun.
Öncelikle teşekkür ederim, her söze her düşünceye saygım var.
Bakın arada ki ince çizgiyi göremiyorsunuz. Yavuz Sultan Selim kendine karşı gelenleri direk olarak bastırmaya, sindirmeye yönelik politikalar uygulayarak hükümdarlığını büyütmüştür. Şah İsmail'de onun bir numaralı hedefi olduğu için üzerine gitmiş ve yok etmiştir. Burada mevzu bahis olan direk olarak bir etnik öğeye saldırı değildir. Benim bahsetmek istediğim budur. Maalesef ki bazı kesimler bunları bile bile, bu gerçeği bildikleri halde bu şekilde suistimal edip, anti-osmanlı bir hava yaratma çabasındalar. Geçmişini bilmeyen, tanımayan bir nesilin geleceği olamaz. Eğer ki bizler daha şimdiden bu ayrıma düşürürsek kendimizi, vay halimize. Bir sonraki nesile hiç bir şey aktaramayacağız.