pek ala kahraman hali var...
evet ATAM OLDUĞU için savunuyorum.
Murat Bardakçı Erhan Afyoncu'nun açıklamalarına bakarsanız tarihi uydurma olduğunu anlarsanız ben ideolojime göre sallamıyorum
ayrıca dönemi vergi kayıtlarına görede bölgede 40 bin kişinin katli mümkün değil nüfus o kadar fazla olmadığı görülüyor...(yukarda bahsettiğim tarihçiler söylüyor bunu)...
Kimse sana savunma demiyor. Sen onu kahraman olarak göremezsin de demiyor. Atan olarak görüyorsan sev , say. Ama başkalarınında acısına saygı duy. En ufak bir eleştiriyi direk saygısızlık kabul edipte insanları tersleme , burda kimse kötü birşey yazmamış. Sevmeyenler sevmeme nedenleri ile birlikte sevmediklerini söylemişler. Sen buna dahi tepki gösteriyorsun neden çünkü Atan olduğunusöylediğin kişiye beslediğin sevgiden dolayı. Burdaki insanlarda en az senin beslediğin sevgi kadar atalarına sevgi besliyor. Bu yüzdendir ki bu padişahın isminin konulması hoşlarına gitmiyor. Bu gayet anlayışla karşılanması gereken bir konu bence.