trabzon kaçıncı olmuştu bu sene ya, averajı kaçtı ? eksilerde sanırım

neredeyse küme düşücekti falan diyolar

hazin sondan kastın böyle bi duruma düşmemiz mi ?
Konuya yorumum ; Umarım gerçektir, çok yıldız harcadı aykut kocaman, ama şöyle de bişey var, madem istifa edicekti neden transfer yaptırdı - yaptırmaya çalışıyor ?
Uefanın tfy'ye gönderdiği bildiri var ortalıkta dolaşan eğer o gerçekse (çıkar kokusu yakında) vay fb'nin haline