scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trabzon kaçıncı olmuştu bu sene ya, averajı kaçtı ? eksilerde sanırım neredeyse küme düşücekti falan diyolar hazin sondan kastın böyle bi duruma düşmemiz mi ?


Konuya yorumum ; Umarım gerçektir, çok yıldız harcadı aykut kocaman, ama şöyle de bişey var, madem istifa edicekti neden transfer yaptırdı - yaptırmaya çalışıyor ?
Uefanın tfy'ye gönderdiği bildiri var ortalıkta dolaşan eğer o gerçekse (çıkar kokusu yakında) vay fb'nin haline