Vay be Aykut Kocaman'ın gitmesi Fenerbahçe düşmanlarına baya bir dert olmuş. Boşuna debelenmeyin Fenerbahçe'ye hiçbirşey olmaz. Fenerbahçe yıkılmaz. Aykut Kocaman'a hizmetleri için teşekkürler her ne kadar saç baş yoldurtsada. Aziz Yıldırım'da giderse Fenerbahçe düşmanlarının seslerini keseriz. Hayırlısı.