Merhaba arkadaşlar 3 gün önce rpm network'a kayıt olmuştum.3 gün sonra böyle bir e-posta geldi.



Hesabımda C simgesi beyaz yanıyor.Yani reklamlar açık



Asıl soru bundan sonra ne yapıcam.Kazanç panelime nereden ulaşacağım ?