Benzeri yaptırımlar olsa o kardeşimiz kullanmazdı yakınen tanıyorum kendisini ama kendisi yorum yazsa daha iyi olur oda bu forumda zaten
Bende olmayacağı kanaatindeyim. Sonuçta google bizim sitelerimizdeki resimler üzerinden kendisi rant sağlıyor ama bizlere hit göndermiyor