İyi bir diş hekimine git ben gittim bi tane ağız ve diş sağlığı merkezine dolgu için 15dk'ya yaptı ama hala ağrıyor soğuk su falan içtiğimde yine gideceğim mecburen.
hocam dolgu yeni ise biraz bekleyin hassasiyet normal ilk zamanlarda ama baktınız gün geçtikçe azalmıyor bu sefer ya dolgu yüksektir veya yenilenmesi gerekiyordur yada kanal tedavisi yapılması gerekir.Dişçiye o kadar sık gidip geliyorum ki uzmanı oldum bu işni artık (:
diş başa bela