Merhaba,
Benim iki adet vps'm var.
Bilgisayarımı formatlayana kadar dosya kopyalayabiliyordum, hem vps'den kendi makinama, hem de kendi makinamdan vps'ye.
Hatta ikisine aynı anda bağlanıp birinden diğerine de aktarabiliyordum.
Şuanda yapamıyorum.
Bunun bir ayarı falan mı var?
Uzak masaüstü bilgisayar bağlantısı dışında bir program var mı önerebileceğiniz?
Teşekkürler.