18 aydır facebook uzerınden her ay en az 150$ odeme alıyorum sorun yok ban yok google hıtımde var sıtenın ıcerık duzgun olsun google kurallrını ıhlal etme yeter google kurallarının ıcınde ben facebook hıtı olmaz yazdıgını gormedim.