Bakıyorum da R10 ortamında özellikle PHP, Asp.NET, C# ve C++ gibi diller şu anda altın değerinde. Benim de merakım var kendime çok güzel de bir kaynak buldum video dersler için C#, C++, PHP, MySQL, Flash dersleri var çokta güzel anlatılıyor. Ama sadece izlemekle olmuyor bu işi öğrenebileceğim ve öğrendikten sonra tecrübe kazanabileceğim bir yerde çalışmak istiyorum (online ortamda).. İlk etapta ücret istemeyeceğim bana bu işi öğretecek birini arıyorum .. Az çok HTML biliyorum onu da belirteyim ..