yarın eskişehirde maç var manisaspor - konyaspor maçı bende konyada 7 arkadaş gideceğim ancak bile bulamadık daha doğrusu yönetim maçın biletlerini şoparlara vermiş kafalarına göre satmaya çalışıyorlar.Maç için hiç fark etmez gerekirse manisa trübününde izleriz zaten futbol adam bıcaklamaktır mantıgıyla futbol eğlenen değil maçı adam gibi izleyenlerdeniz bilet bulabilecek olan arkadaşlar varmıdı acaba sevinirim.