kullanıp vazgeçemediğim işletim sistemi lubuntu. bu yüzden ubuntuya oy veriyorum. usb üzerinden kurmadan persistence modu ile kullanabiliyorum. şu an bu mesajı oradan yazıyorum. usb üzerinden çalışmasına rağmen windows'tan daha fazla performans alıyorum.Ayrıca windows'daki gibi driver kurma olayına sürüklemedi beni hiç hangi aygıtımı taksam tak-çalıştır durumunu bana sundu.