CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de öyle okudum ama kontenjan sorunu çıkacaktır büyük ihtimalle. Keşke çıkmasa, tek bir maç bile oynasa yeter. Jübile yapsa ne güzel olur hatta sezon sonunda.

Evet çok yakışıyor Galatasaraya gerçek bir Galatasaraylı olduğunu düşünüyorum umarım sorun cıkarmaz da tff kalır jubilesinide yapar sonra da kulüpde devam eder koç olarak