atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle nokta transfer fakat Büyük Şef takımda kalmak için maaşı dert etmedigini söylemişti Eğer Yabancı Kontenjanı sorun cıkarmaz ise kalır hocam
Ben de öyle okudum ama kontenjan sorunu çıkacaktır büyük ihtimalle. Keşke çıkmasa, tek bir maç bile oynasa yeter. Jübile yapsa ne güzel olur hatta sezon sonunda.