İşin komik ve acıklı kısmı ne biliyor musunuz. Odtü her sene çok matah birşeymiş gibi "Özgür İnternet" paneli yapıyor, akılları sıra hükümete artislik yapıyolar, çok baskı yiyoruz hesabı.
Ya beğenmediğin Karabağ, .me domain'ini serbest bıraktı adamlar neredeyse ordan geçiniyor, bizimkinin bişeye benzediği de yok -hani direk .tr olsa eyvallah diyicem- .com.tr sanki bizim top level domain şey, bulunmaz bursa kumaşı.
çok doluyum, kafasının içi örümcek dolu herifler yüzünden el kol bağlı vaziyette.
Herşey kontrolümde olsun istiyor odtü bütün problem ondan çıkıyor.