Kardeş bunu "İpucu" başlığında açmalıydın.. Senden daha güzel paylaşımlar da bekliyoruz..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:47:01 -->-> Daha önceki mesaj 00:45:51 --
Ayrıca AVAST "Yok blogspot site sevmiyorsan
http://slidehare.net konu aç." bu siteyi engelliyor..??