Kardeş bunu "İpucu" başlığında açmalıydın.. Senden daha güzel paylaşımlar da bekliyoruz..



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:47:01 -->-> Daha önceki mesaj 00:45:51 --

Ayrıca AVAST "Yok blogspot site sevmiyorsan http://slidehare.net konu aç." bu siteyi engelliyor..??