Engin abiyle yaklaşık 4 yıldır tanışıyoruz, aynı süredir çalışıyoruz.
Daha ucuzu, daha pahalısı var-yok diyerek kimsenin hakkını yemiş olmak istemem, ancak işini bu kadar özveriyle yapan, samimi, hem iş-hem kişisel her konuyu danışabileceğim, yönlendirmesine güvenebileceğim başka biri olmadı açıkçası bugüne kadar.
Bugüne kadar verdiğin emek ve gösterdiğin ilgi için teşekkür ederim abi, konu aşağıya düşmüşken güncellemek istedim.
Hayırlı satışlar.