Arkadaşlar şöyle bir sorun var.
sitede şöyle bir url yapısı oluşturmak istiyorum.
1 - www.siteadi.com/burada-konu-basligi (burada id vesaire olmayacak ve direk konu adı yazacak)
2- site içindedik yönetim klosörünede ulaşabilmem lazım. yani www.siteadi.com/yonetim yazdığımda yonetim klasörü içindeki index.php çalışmalı

Bunu Yapmak için baya uğraştım araştırdım bulamadım.
1. sorunu aşağıdaki kod ile aşayım diyorum ama 2. sorun çıkıyor
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteRule ^(.*) icerik.php?konu=$1 [NC,QSA,L]