Geçenlerde bahçeli 2. caddenin girişinde ziraat bankasının karşısında bir tabela görmüştüm, saatlik oto kiralama diye. Fiyatları nedir ne değildir bilmiyorum ama kısa süreli kiralamalar için mantıklı gibi geldi bana.