Hile yapma hiç bir şey olmaz, 4 5 defa banlanıp yinede aynı ismi kullandım.Dikkat etmen gereken aynı hesap numarası girmemek.Hesap no farklı olsun kesinlikle.

Senin isminde binlerce kişi vardır.Ama hesap numaran tektir.