50$ yıllık verdiği alanda belli. bizim kullandıgımız cpuda.. neyini zarar etcek hocam, kasa fiyatlarıda belli. bunlar şirket giderleri cart curt ayklarına alıyorlar.
hadi donanımları güçlü diyelim yinede bizim kullandıgımız hostun maliyeti onlara 10TL-30TL oda taş çatlasa. aff linki vs de değil. kendi sitesinde ana sayfasında 4yıldır duruyor aynı kampanya açıp bakabilirsin.. 50$dan 5 yıl=250$ a bile alabilirsin. ben sadece 2 yıllık aldım 100$ a. şimdi 2 yıl daha uzatıyım diyorum 120$ yıllık istiyor. laf olsun diye yıllık 100$ veriyim diyorum onu bile kabul etmiyo: )(düşün ana sayfada yıllık 50$) yeniden uye olurum diyorum. bu sefer domainini sileriz diyolar.. Hesap et yani adamlardaki fiyat tutarsızlığını ve beni mecbur bırakmalarını.avuçlarına düştüm ya eşşek gibi benim dediğim fiyatı ödiceksin,hiçbi indirimdende yararlanamazsın.yeni üye olan isterse 10dolar ödesin. sen 120dolar oduceksin diyor. %10-20 değil yani, % 110 zam.. istersen ödeme, yedeğini bile vermeden Yallah tazzik yaparlar seni.ki öyle yapıyolar. İşte bunun adına tam olarak fırsatçılık denir..
hakkimizi hukukumuzu bilmeyen bir milletiz. bu sizin icin de gecerli. sacma olmus sikayet konusu. tum firmalar yeni musterilere farkli fiyat uygularlar. ozellikle hizmet satan firmalarin fiyat politikalarinda baska servisleri kullananlari transfer etmek icin buyuk farklar olabilir. godaddy bol keseden indirim kuponu dagitir. 0,99 a 50 tane domain almisimdir. ama hep farkli kuponla. sonraki sene yenilemede 8 dolarin altina kupon bulamiyorsun. cikip bu domaini 1dolara aldim 8dolara yenileme mi olur demiyoruz. ama sen bakkal kafasi ile ticaret mantigi kuruyorsun. adamlarin asi fiyati 120 dolar. yeni gelen musteriye 50 dolara dusup indirim yapiyorlar onu kazanmak icin. bu sana her sene 50 dolar fiyat vereceklerini taahhut etmez. 8/8 sen kusurlusun. takip etmemissin hesap kapanana kadar. adamlar sana bildirmek zorundalar mi? gunu doldugunda hizmeti durdururlar. sen odemeni takip etmekle yukumlusun. sitenin sorumlulugu sende. gununden once keserlerse sikayet edersin. sitenin yedeklerini alip takip etmemissin, hizmet durdurulunca yedeklerimi vern diyorsun. shared hostingde kim ugrasir yedek vermekle, hizmetin devam ederken alsaydin yedeklerini. adamlar iyi niyet gostermis 11 dolara aylik uzatin alin yedeginizi gidin demisler ondan bile sikayet ediyorsun. kusura bakma hocam ama adamlar hizmetlerini eksiksiz vermisler. eksiklik sende... sen sitelerini takip etmemissin, odemeni zamaninda yapmamissin, yedegini almamissin, o yuzden siteni baska yere tasiyamadigin icin sikayet ediyorsun. ve sonuna kadar haksizsin...
MZ601 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi