Her firmanın işleyişi farklıdır. Bugün R10 üzerinde bile yıllık 5 TL'ye verilen host diğer yenilemede 50 TL olabilir. Bu bir kampanya ve sadece bir kere mahsustur. Burada şikayetlik ve sahtekarlık görülmemektedir. Yabancılar biz Türk'ler gibi değildir, 3-5 gün sonra benim yedeğim verdin dediğinizde vermezler. Bu uygulama sadece bizde geçerli, bizde de normalde verilmemesi gerek ama işte her zaman iyi niyet gösteriyoruz.