F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s4'te ısınma sorunu genel olarak var. Sadece n11'e özel bir durum değil.
Peki kullanmaya engel değil mi yoksa oyun vb tarzı şeylerde gereği kadar mı ısınıyor ?