Yanlisin var hocam orda binden fazla sirket var her urunden neden 11 tane deisik fiyat var o zaman gittigidiyor tarzi bir site
Hocam urunun isinmasi telefonun genel bir sorunudur ben 3 adet ace 2 aldim ordan farkli saticilardan urun geldi kontrol ettim birinde imei sorunu oldu
Firmayi aradim pazartesi kayit olcak dedi bekleyin yoksa iade edersiniz dedi urunu yeni getirtmis kayit yapmadan nakitte dondermis dedigi gibi pazartesi saat 5 de aktif oldu imesi sorgudan parayi onayladim saglam sitedir linki pm atin firmaya bakalim
neden yanlışım olsun bende aynı şeyi söylüyorum.bir sürü dükkan var bir sürü s4 satan var.arkadaşın kimden alacağının önemi tabikide var.ben sadece iade hakkının olduğunu hatırlatıyorum kendisine