Görüşüldü anlaşıldı. Yarın ödeme yapılıp kurulum beklenecek. Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun... Bence almak isteyenler için gerçekten hem guzel proje hemde cok cok uygun kendiniz bile geliştirirsiniz içinde extradan bir tane daha tema var az bir ayar lazım....
Geliştirmek isteyen mantıgını gormek isteyen herkes için cok cok uygun bir yazılım tam bir arşivlik...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:08:40 -->-> Daha önceki mesaj 21:07:20 --
GencTeknoloji adlı üyeden alıntı:
iyi gunler hocam ödeme bekliyorum gelirse yazilimi almak istiyorum
Sorun yok satış devam ediyor sınır felan koymadık..

Herkes alsın kullansın benimde sıkıntım giderilsin