Selam arkadaşlar daha önce böyle bir olay başıam hiç gelmeişdi ve Com olan domianim Telekomtarafı"dan kapatılmış ve Net taşımak ve 301 yölendirmesi yapmak istiyorum ilk kez başıam geldiği için bu işi daha iyi anlayan biriyle yapmak istedim bana bu konuda yardımcı olcak arkadaş varmı?