ytmarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selim Bey,gerçekten bir işi hakkıyla ve ahlakıyla yapan iyi bir programcı.İlgisi ve karakteri sayesinde bende php uzmanı olacağım Çok iyi işler çıkarıyor.Benim sistemimi de kendisi kurdu...Harikalar yaratacağız.
Müşterimizin bu güzel yorumundan dolayı kendilerine teşekkür ederiz.Biz sadece işimizi yapıyoruz.

Saygılarımızla