öncelikle emeğinize sağlık... bitane almayı düşünüyorum mesajım bulunsun.

1-admin paneli görme şansımız varmı? varsa pm alayım lütfen.

2- radyo teması aldık diyelim olduda ileride canlı tv yayını projemiz olsa aynı temayı tv yayına olarak kullanabiliyormuyuz?

iyi çalışmalar...