öncelikle emeğinize sağlık... bitane almayı düşünüyorum mesajım bulunsun.
1-admin paneli görme şansımız varmı? varsa pm alayım lütfen.
2- radyo teması aldık diyelim olduda ileride canlı tv yayını projemiz olsa aynı temayı tv yayına olarak kullanabiliyormuyuz?
iyi çalışmalar...