Konu
Güzel ve Şık Giyinmek için...
20-05-2013, 04:28:00
#52
Corydoras
Biraz kilo var maalesef.Genelde gömlek giyerim U.S Polo,Kiğılı,Pierre Cardin,Sarar.Pantolonda yine Pierre Cardin,Polo kışlık kazak vs. ise Reserved giyiyorum burda ama Türkiye'de var mı bilmiyorum.Yine kazak olarak DeFacto,Mavi karışık.