iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşı 1. sayfadan da edeceksin.
Hem güldüm hem kendi durumuma üzüldüm bir kez daha. Tüm yönleri ile bu söylediğinize katılıyorum.